خرید ویلایی در اندیشه

خرید ویلایی در اندیشه

 

نکات مهم خرید خانه ویلایی

اگر چه در عصر حاضر تعداد ساختمان‌های آپارتمانی و مجتمع‌های مسکونی نسبت به خانه‌های ویلایی افزایش پیدا کرده است اما هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که زندگی در خانه‌های ویلایی را به ساختمان‌های آپارتمانی ترجیح داده و به دنبال خرید خانه‌های ویلایی هستند. در گذشته انسان‌ها از نظر روحی آرامش بیشتری داشتند و شاید یکی از دلایل مهم این آرامش، زندگی در منازل ویلایی بود. فاز ۳ اندیشه به جهت خرید خانه های ویلایی، به یکی از مناطق پر طرفدار نزدیک به استان تهران مبدل گردیده و فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری افراد را فراهم نموده است. فاز سه شهر اندیشه دارای بازار بزرگی است که همانند میدان نقش جهان می باشد و به دلیل دارا بودن پروژ های موفق مشابه، به یک مکان محبوب برای زندگی است.

خانه ویلایی

خانه ویلایی
خانه ویلایی

اینکه شما یک حیاط کوچک و نقلی برای خود داشته باشید که حتی کنار آن یک باغچه زیبا پر از گل وجود دارد، قطعاً از نظر روحی حس و حال بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت. بنابراین اگر برای خرید خانه‌ های ویلایی ترغیب شده‌اید، بهتر است چند نکته بسیار مهم را به خاطر داشته باشید تا بتوانید به یک ساختمان مسکونی بسیار زیبا دست پیدا کنید.

بعضی از افراد به حدی برای خرید خانه ویلایی شوق و ذوق دارند که تنها به هدف نهایی خود فکر می‌کنند بدون اینکه پاره‌ای از نکات را در نظر داشته باشند. به همین دلیل لازم دانستیم چند نکته مهم برای خرید خانه ویلایی را به شما عزیزان متذکر شویم تا قبل از خرید، بهتر بتوانید تصمیم‌گیری نمایید:

قیمت ویلایی در شهر اندیشه

اغلب مردم شهر اندیشه را با فاز ۳ اندیشه میشناسن ، این فاز دسترسی آسانی به تمامی مناطق اطراف دارد ، از جمله علت محبوبیت بالایه فاز سه اندیشه داشتن خانه ویلایی های زیاد است ، همچنین فاز ۳ از نظر امکانات رفاهی و تجاری بالا میباشد ، شهرک صدف در فاز ۳ قرار دارد ،شهرک صدف جزء شهرک های محبوب با خانه های ویلایی لاکچری و چند طبقه میباشد .

سرمایه گذاری ملک در اندیشه

درست است که زندگی کردن در یک خانه ویلایی شیک و زیبا، بسیار لذت‌بخش بوده و احساس سرخوشی و شادابی را برای همه اعضای خانواده به همراه می‌آورد اما شما نباید بحث آینده‌نگری ملک را نیز فراموش کنید. ممکن است شما در آینده تصمیم داشته باشید بنا به دلایلی این خانه را بفروشید. اگر از نظر موقعیت جغرافیایی خانه شما در شرایط مناسبی نباشد، قطعاً مشتری‌پسند نبوده و امکان فروش برای شما فراهم نمی‌شود. حتی ممکن است مجبور شوید خانه خود را زیر قیمت به فروش برسانید. بنابراین حتی اگر یک خانه ویلایی بسیار زیبا به شما پیشنهاد شد حتماً قبل از اینکه تصمیم خود را برای خرید آن نهایی کنید، تمامی جزئیات از نظر موقعیت جغرافیایی را مورد بررسی قرار دهید. مسلماً شما به مشاورین زبده و متخصص نیاز دارید چرا که شاید با منطقه جدید آشنایی نداشته باشید.

گروه آدرس ملک
گروه آدرس ملک

گروه آدرس ملک با در اختیار داشتن مشاوران مجرب و با سابقه ، مدیریتی فعال و پیگیر و از همه مهمتر داشتن ارتباط لازم و شناخت بسیار کامل از اکثر سازندگان نام آشنا شما را در امور ملکی راهنمایی میکنند.

خانه ویلایی در اندیشه

اگر به دنبال خرید ملک ویلایی هستید ، میتوانید در شهر جدید اندیشه با سرمایه کمتری نسبط به مناطق دیگر ویلایی های بسیار عالی با بروزترین دانش های مهندسی صاحب خانه شوید . البته میتوانید روی وام و مبلغ رهن ویلایی هم حساب نمایید . علاوه بر آن اگر میخواهید تنها برای سرمایه گذاری در اندیشه خانه بخرید باز هم انتخاب بسیار درستی است میتوانید پس از خرید نیز به راحتی از طریق املاک آدرس ملکتان را رهن و یا اجاره دهید .

ساختمان پیشنهادی چند سال ساخت است؟

برای خرید خانه ویلایی، توجه به سن ساختمان بسیار اهمیت دارد. اگر ساختمان سن زیادی داشته باشد به این معنا است که ممکن است بافت داخلی آن مستهلک شده و شما در مدت زمان کوتاهی مجبور به بازسازی شوید. برخی از فروشنده‌ها، ساختمان‌های قدیمی خود را از نظر ظاهری بازسازی می‌کنند تا خریدار متوجه سن دقیق ساختمان نشود. در این زمان است که وجود مشاورین معتمد و حرفه‌ای همانند مشاورین تیم آدرس ملک، برگ برنده‌ای برای شما خواهند بود تا دچار تصمیم اشتباه نشوید.

خانه ویلایی شمالی باشد یا جنوبی؟

اگر دوست دارید بعد از باز کردن درب خانه، ابتدا وارد حیاط شده و سپس وارد قسمت ساختمان شوید، باید خانه ویلایی شمالی را خریداری کنید. اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند که حیات در قسمت پشتی ساختمان قرار داشته باشد که به آن، خانه ویلای جنوبی گفته می‌شود. قطعاً وجود حیاط خلوت در یک خانه ویلایی، بسیار ‌ایده‌آل‌تر خواهد بود چرا که شما در هر زمان می‌توانید به استراحت در این قسمت بپردازید و یک محیط دنج و آرام را در اختیار داشته باشید. از دیگر مزایای خانه ویلایی جنوبی این است که پارکینگ مجزا برای ساختمان در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید از تمام فضای حیاط خلوت برای استراحت و حتی طراحی زیبا برای فضای سبز استفاده کنید.

مساحت ساختمان چه اندازه باشد؟

از دیگر نکات بسیار مهم برای خرید خانه ویلایی، اندازه مساحت قسمت اصلی ساختمان است. قطعاً شما باید تمام این فضای مسکونی ساختمان را با دقت بررسی کنید تا متوجه شوید براساس جمعیتی که در خانواده شما وجود دارد آیا این خانه برای شما مناسب است یا نه. ساخت برخی از خانه‌های ویلایی اصلا مناسب نبوده و علی‌رغم اینکه حیات جذاب و زیبایی دارند ولی قسمت داخلی ساختمان به خوبی طراحی نشده است. برای مثال ممکن است فضای زیادی دچار پرتی شده و از دست رفته باشد و یا اینکه اتاق خواب‌های آن طراحی خوبی نداشته باشند. تمامی قسمت‌های خانه را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا بعد از خرید پشیمان نشوید.

از مساحت کوچه غافل نشوید

و اما یکی از موضوعات مهم دیگر که برخی از مشتریان به آن توجه نمی‌کنند مساله عرض و متراژ کوچه است. به هر حال شما می‌خواهید با ماشین از کوچه خود تردد کنید. باید بررسی نمایید که آیا امکان رفت و آمد داخل کوچه با ماشین وجود دارد یا خیر. همچنین شاید این کوچه از نظر قانونی نیاز به عقب‌نشینی داشته و در نتیجه این موضوع شامل حال خانه مورد نظر شما نیز خواهد شد. تمامی این مسائل را از طریق مراجعه به شهرداری جویا شب تا بعد از خرید دچار ضرر نشوید.

آیا خانه‌ ویلایی در منطقه آرام قرار گرفته است؟

خرید ویلایی در اندیشه فاز سه
خرید ویلایی در اندیشه فاز سه

شاید مشاورین املاک به شما یک خانه ویلایی با موقعیت جغرافیایی بسیار عالی پیشنهاد دهند که روز به روز بر ارزش آن افزوده می‌شود. اما زمانی که کمی دقت کنید متوجه می‌شوید این خانه به خیابان‌های اصلی بسیار نزدیک بوده و صدای تردد ماشین‌ها در طول شبانه روز شما را اذیت خواهد کرد. فراموش نکنید که نزدیک بودن به خیابان اصلی قطعاً یک گزینه بسیار مهم برای خرید خانه ویلایی به حساب می‌آید.

اما در صورتیکه این نزدیکی بیش از اندازه باشد و حتی در زمان ظهر نیز تردد ماشین‌ها اجازه استراحت به شما را ندهد، بهتر است برای خرید این خانه کمی تردید به خرج دهید. یا حتی بررسی کنید که این خانه نزدیک مدارس نباشد چرا که در زمان تعطیلی مدرسه در طول روز، ترافیک سنگینی در نزدیکی خانه شما ایجاد خواهد شد که در کنار سر و صدای زیاد، آرامش را در طی چندین ساعت از شما سلب خواهد کرد.

منیع : اول خانه

خرید ویلایی در اندیشه فاز سه

فاز ۳ اندیشه در مرکز شهر جدید اندیشه قرار دارد و از محبوب ترین و معروف ترین فاز هایه اندیشه میباشد با دسترسی راحتی که به فاز هایه دیگر اندیشه داشته ساکنین برای رفت و آمد کاری ، خانوادگی و یا استفاده از امکانات دیگر فاز ها زمان خیلی کمتری را باید صرف کنند به علاوه آن که خود فاز ۳ از نظر امکانات رفاهی ، گردشی ساختمان سازی رشد خودش را تا حد زیادی داشته است به همین دلیل خرید ویلایی در فاز ۳ اندیشه ثبات بیشتری دارد . فاز سه اندیشه علاوه بر کمترین فاصله زمانی و دسترسی به مناطق دیگر اندیشه کمترین فاصله زمانی تا تهران را دارد و بنابراین برای کسانی که به دلیل شرایط کاری یا هر چیز دیگری رفت آمد زیادی تا تهران دارد پیشنهاد ما این است که سعی کنند برای راحتی بیشتر به دنبال خرید آپارتمان در فاز سه اندیشه باشند .

 

 

بازگشت به بالا

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید