املاک شهر جدید اندیشه فاز ۳

املاک شهر جدید اندیشه فاز ۳

شهر اندیشه فاز سه

اندیشه فاز سه در سال ۱۳۷۰ در زمینی به مساحت ۳۶۰ هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده است. این فاز از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری شرایط بهتری نسبت به فاز ۱ اندیشه دارد. در این فاز مجتمع بزرگ تجاری نگارستان به بهره‌برداری رسیده و از پر بازدیدترین و شیک‌ترین مکانهای خرید در اندیشه می‌باشد.

سزمایه گذاری در اندیشه فاز سه
سزمایه گذاری در اندیشه فاز سه

شهر اندیشه فاز سه کجاست

فاز ۳ اندیشه در مرکز شهر جدید اندیشه قرار دارد و از محبوب ترین و معروف ترین فاز هایه اندیشه میباشد با دسترسی راحتی که به فاز هایه دیگر اندیشه داشته ساکنین برای رفت و آمد کاری ، خانوادگی و یا استفاده از امکانات دیگر فاز ها زمان خیلی کمتری را باید صرف کنند به علاوه آن که خود فاز ۳ از نظر امکانات رفاهی ، گردشی ساختمان سازی رشد خودش را تا حد زیادی داشته است به همین دلیل خرید آپارتمان در فاز ۳ اندیشه ثبات بیشتری دارد . فاز ۳ اندیشه علاوه بر کمترین فاصله زمانی و دسترسی به مناطق دیگر اندیشه کمترین فاصله زمانی تا تهران را دارد و بنابراین برای کسانی که به دلیل شرایط کاری یا هر چیز دیگری رفت آمد زیادی تا تهران دارد پیشنهاد ما این است که سعی کنند برای راحتی بیشتر به دنبال خرید آپارتمان در فاز سه اندیشه باشند .

قیمت آپارتمان در فاز ۳

قیمت آپارتمان در اندیشه معمولا مناسب بوده ، امروزه خیلی از اهالی تهران و مناطق دیگر در این شهر ساکن شدن ، که رشد بسیار زیادی را برای شهر جدید اندیشه به همراه داشته است، و هم از لحاظ امکانات شهری نیز پیشرفت قابل توجه ای داشته است ، اندیشه از شهر های نوساز و در حاله توسعه میباشد به همین خاطر سرمایه گذاری در این شهر سودمند خواهد بود .

خیلی از کسانی که قصد خرید آپارتمان در اندیشه را دارند به خاطره نزدیکی و دسترسی راحتی که تا تهران و کرج دارد میباشد و بخاطر بالا رفتن شدید قیمتها در کلان شهر هایی مثله تهران قدرت زندگی و پرداخت هزینه هایی از جمله خرید یا اجاره مسکن بسیار سخت شده است بخاطر شغل و کارشان رفت و آمد زیادی تا تهران دارند  فاز سه اندیشه شهریار بهترین فاصله مکانی را تا تهران را دارد و مسیر رفت و آمدتان به تهران بسیار راحت تر خواهد شد .

سزمایه گذاری در اندیشه فاز سه

املاک شهر جدید اندیشه فاز ۳
املاک شهر جدید اندیشه فاز ۳

اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه اندیشه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود.

اقلب امکانات تفریحی و رفاهی و اداری شهر در این فاز و فاز 4 اندیشه وجود دارد که باعث رونق اقتصادی این منطقه شده.
این فاز به لحاظ موقعیتی دقیقا روبروی فاز یک قرار دارد و بلوار ولایت فاز یک و سه را از هم جدا میکند
به لحاظ بافت شهری خانه های این فاز با مترا‍‍ژ‍های متوسط رو به بالا ساخته شده.اکثر خانه های ظلع غربی فاز نوساز و ویلایی هستند.
به لحاظ اصول شهرسازی دارای خیابانهای پهن ،فضاهای سبز، اماکن تفریحی، اعم از پارک ها و سالن های ورزشی خوبی می باشد و به نسبت سرانه جمعیت استاندارد و کیفیت بالایی دارد.

فاز 3 اندیشه

مهمترین میدان این فاز 3 اندیشه میدان آزادی است که المان معماری زیبایی در وسط این میدان ساخته شده. بلوار آزادی شارع اصلی این فاز است که از میدان آزادی تا انتهای این فاز ادامه یافته است. در طول این بلوار ساختمانهای خدماتی رفاهی زیادی دایر است مانند بوستان شهدای هسته ای ، بوستان اندیشه ، بوستان حافظ،ساختمان شهرداری اندیشه ، مسجد امام علی (ع) بازار بزرگ اندیشه ، مرکز خرید نگارستان ،سینما ساحل اندیشه و….. در طول این بلوار قرار دارند.

دلایل خاص بودن فاز 3 اندیشه شهریار

  1. آرامشی که در اندیشه احساس میشه از فاز 3 اندیشه نشعت میگیره و دلیل اون هم داشتن تراکم کمتر نسبت به بقیه فازهی اندیشه می باشد.
  2. دارا بودن فضاهای بسیار شهری از جمله بوستان ها، مراکز خرید فراوان ، مراکز تفریحی، خیابان ها و معابر پهن، مراکز آموزشی بسیار و تمامی امکاناتی که یک شهر بزرگ نیاز دارد را در خود اختصاص داده است همچنین داشتن دانشگاه ،مجتمع فنی حرفه ای و کلانتری در این فاز الویت محسوب میشود.
  3. ساختار خونه های ویلایی و محله ها و خیابان ها و کوچه ها به شکلی هست که میتوان هر خونه رو به صورت خاص و لوکس ساخت و هر خونه قابلیت ساخت 500الی 600 متر بنا رو داره که این آپشن در هیچیک از شهرهای اطراف تهران وجود ندارد
  4. شما در فاز3 شهرک اندیشه به ندرت بن بست پیدا میکنید و تمامی کوچه ها باز هستن و همین موضوع باعث خاص شدن و زیبا شدن کوچه ها شده است
  5. مراکز خرید و پاساژ های بسیاری در فاز3 هست که جالب بدونید آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی فاز 3 فقط در اطراف این پاساژها هستن و باعث رونق در مراکز تجاری شده اند.
  6. مجتمع های فاز3 بیشتر توسط تعاونی های مسکنِ ارگان های مختلف و کارخانه های صنعتی به کارگران و پرسنل خودشون واگذار شده که اون زمان کمک زیادی به رشد اندیشه کرده ولی الان به علت گرونی زمین و ساخت و ساز فقط بخش خصوصی قادر به ساخت هستند
  7. یکی از شهرک های متصل به فاز 3 اندیشه ، شهرک صدف شهریار می باشد. برای اینکه بتونید شهرک صدف اندیشه بیشتر بشناسید حتما مقاله شهرک صدف اندیشه کجاست را مطالعه نمایید.
املاک فاز 3 اندیشه
املاک فاز 3 اندیشه

املاک فاز 3 اندیشه

مسکن آدرس مشاور املاک اندیشه فاز ۳ معتبر و قدیمی واقع در فاز سه اندیشه مرجع معتبر و مطمئنی برای معاملات ملکی و خرید و فروش و اطلاع از قیمت خانه در اندیشه فاز یک ، خرید خانه در اندیشه  وام ، خرید واحد اداری در اندیشه میباشد . همچنین مسکن آدرس ملک بیشترین فایل را در غرب استان تهران دارد . با استفاده از تجربیات و اطلاعات ملکی مسکن نوین میتوانید راحت تر و سریع تر خانه مد نظرتان را در اندیشه پیدا کنید . هر سوالی و اطلاعاتی در مورد جدیدترین خانه ها و ملک هایه فروشی در اندیشه داشتید در همین سایت ملک مورد نظر را جستجو کنید و در صورتی که موفق به پیدا کردن نشدید با ما تماس بگیرید .

خرید آپارتمان در فاز ۳ اندیشه

خرید آپارتمان در فاز ۳ اندیشه
خرید آپارتمان در فاز ۳ اندیشه

همین امروز برای خرید آپارتمان در شهر جدید اندیشه شهریار کرج به قیمت مناسب با املاک آدرس تماس بگیرید ،به صورت 24 ساعته در دسترس هستیم تا به شما کمک کنیم .بسیار مهم است که ملک خود را در بهترین مکان مناسب بودجه تان انتخاب کنید.بیش از یک صد مورد خانه در فاز  1 اندیشه ، فاز 2 اندیشه ، فاز 3 اندیشه ، فاز 4 اندیشه، 5 ، شهرک مریم ، شهرک صدف و شهرک رفاه برای فروش وجود دارد .در صورتی که دنبال خانه ای ارزان قیمت هستید، به مسکن ما مراجعه نمایید.

بازگشت به بالا

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید