خرید آپارتمان در اندیشه

خرید آپارتمان در اندیشه

فرصت سرمایه گذاری و سکونت در شهر اندیشه با توجه به گسترش شهرنشینی در حومه شهر تهران ، ساختار تازه تاسیس شهر جدید اندیشه و همچنین تنوع سبک ساختاری در فازهای مختلف این شهر، امکان خرید ملک در اندیشه با هرسبک و سیاقی را امکانپذیر خواهد کرد، به عنوان مثال ساختار ویلایی در فاز سوم اندیشه در متراژهای متنوع ، بافت آپارتمانی با متراژهای نسبتا بزرگ در فاز چهارم اندیشه، ترکیبی از بافت آپارتمانی و ویلایی در فاز دوم اندیشه و نهایتا بافت آپارتمانی فاز یک اندیشه با تنوع متراژ که غالبا واحدهایی با متراژ کوچک و متوسط را در بردارد، که همین امر و همچنین باتوجه به در دسترس بودن امکاناتی همچون بازار، مدرسه، مجموعه های ورزشی و … شهر جدید اندیشه، خصوصا فاز یک اندیشه را به فرصت مناسبی جهت سکونت و سرمایه گذاری دراندیشه  تبدیل کرده است.

از این رو مشاوران املاک آدرس ملک با کامل ترین اطلاعات از قیمت و ساختار کلی منطقه کمک شایانی در راستای بهترین انتخاب به مراجعین گرامی خواهند داشت. اگر قصد خرید آپارتمان در اندیشه را دارید با مشاورین مسکن آدرس تماس حاصل فرمایید.

شهر جدید اندیشه

<yoastmark class=

شهر اندیشه شهری است در نزدیکی تهران و کرج که امروزه با رونق زیادی که داشته است اغلب مردم با این شهر آشنا میباشند. اندیشه از مهمترین مناطق برای سرمایه گذاری میباشد زیرا این شهر در حاله پیشرفت و توسعه است ، ظرفیت تهران این سالها گنجایش این حجم از جمعیت را نداشته و با بالا رفتن تقاضا برای مسکن و غیره قیمت ها به شدت بالا رفته است و سرمایه گذاری ، خرید یا حتی اجاره مسکن هم بسیار سخت شده است و برای اغلب مردم  این قیمت ها فضایی میباشد.

به همین خاطر مردم در این روز ها به دنبال سرمایه گذاری ، خرید و اجاره خانه و ملک در اندیشه میباشند زیرا قیمت ها خیلی ارزان تر است و با بودجه های پایین و بالا میتوان به دنبال ملک بود و دست بیشتر مردم برای زندگی در این منطقه باز خواهد بود . اندیشه در این سالها پیشرفت زیادی داشته است و چیزی کمتر از تهران و کرج از نظر امکانات مختلف ندارد.

شهر جدید اندیشه قدمت کمی دارد اغلب فاز ها و شهرک ها در اندیشه نوساز میباشد و خانه هاییش هم اغلب تازه ساز و با بروز ترین دانش هایه مهندسی ساخته شده است . اغلب ساکنین اندیشه کارمندان و شاغلینی میباشند که محل کارشان در تهران میباشد ، با توجه به شلوغی و گرانی که در تهران شدت بیشتر نسبت به باقی مناطق دارد به خصوص در بحث مسکن در اندیشه ساکن شدن و با وسایل حمل و نقل عمومی به محیط کارشان رفت و آمد میکنند.

قیمت آپارتمان در اندیشه

اگر به دنبال خرید آپارتمان هستید ، میتوانید در شهر جدید اندیشه  با سرمایه کمتری نسبط به مناطق دیگر در آپارتمان هایه بسیار عالی با بروزترین دانش های مهندسی صاحب خانه شوید . البته میتوانید روی وام و مبلغ رهن آپارتمان هم حساب نمایید . علاوه بر آن اگر میخواهید تنها برای سرمایه گذاری در اندیشه خانه بخرید باز هم انتخاب بسیار درستی است میتوانید پس از خرید نیز به راحتی از طریق املاک آدرس ملک ملکتان را رهن و یا اجاره دهید.

خانه هایه اندیشه شاخص هایه متفاوت برای قیمت گذاری دارد از جمله : متراژ ، موقیعت ملک مورد نظر ، کیفیت ساختمان و امکاناتی که دارد ، وجود فضایه سبز در محل ملک ، میزان نورگیر بودن آپارتمان ، کیفیت ساخت ملک ، وجود پارکینگ ، تعداد واحد و مواردی از این قبیل که آپشن هایی است تا بر روی قیمت ملک تاثیر بگذارد. سرمایه گذاری و خرید خانه در اندیشه بسیار شدنی تر و آسان تر از تهران است و با بودجه هایه مختلف میتوان در اندیشه خانه دار شد . اندیشه خانه ویلایی هایه زیاد و بسیار شیکی یا قدیمی سازتری دارد که برای خرید بسیار عالی میباشند . به همین دلیل مشاوران آدرس ملک در هنگام خرید به خوبی شما را راهنمایی و آشنا با هر ملک و منطقه خواهند کرد.

املاک اندیشه

آدرس ملک
آدرس ملک

در هر حوضه ای که پوله زیادی در گردش مالی باشد ، کلاهبرداری ها توسط عدده ای به شیوه ها و روش هایه مختلف اتفاق میوفتد سالهاست برای جلوگیری از این اتفاق و انجام معاملات ملکی در هر منطقه مشاور املاک وجود دارد تا با توجه به شناخت و تجربه ای که دارند تا پایان قرارداد و خرید ملک امنیت و منافع خریدار و فروشنده را به خوبی حفط میکند تا هم فروشنده ملک خود را راحت تر و بی دردسرتر بفروشد و هم خریدار ملک مورد نظرشان را بخرند . البته نمیشه گفت تمام مشاور املاک ها همینطور است همانگونه که گفتیم حوضه ای هست که پوله زیادی در گردش است و باید معاملتمان در جایی انجام دهیم که قانونی باشد.

همینکه اعتبار یک مشاور املاک در منطقه خوب باشد ، دارایه مجوز هایه لازم هم باشد خیالمان را تا حد زیادی راحت خواهد کرد. قطعا مشاور املاک هایه قدیمی یا مشاور املاک هایی که تجربه زیادی دارند و واقعا در این شغل کار میکنند به ما کمک بیشتری میکنند زیرا دلیلی که با برای انجام معاملتمان به مشاور املاک میرویم این است که به خیلی از قوانیم معامله آشنا نیستیم و یا تجربه انجام معاملاته زیادی را نداشیم و یا نیازمند آن هستیم که بتوانیم ملکمان را با قیمته خوب در نهایت بفروش برسانیم یا از خرید ملکی به هر نحوی پیشمان یا متضرر نشویم . مشاور املاک خوب تنها کارش پیدا کردن مشتری و جوش دادن معامله نیست بلکه ایجاد یک معامله خوب و امن هم برای خریدار و فروشنده است و برای برطرف کردن شک و گمان هایمان و خطراتی که ممکن است که یک معامله برایمان داشته باشد نیاز است . گروه آدرس ملک با در اختیار داشتن مشاوران مجرب و با سابقه ، مدیریتی فعال و پیگیر و از همه مهمتر داشتن ارتباط لازم و شناخت بسیار کامل از اکثر سازندگان نام آشنا شما را در امور ملکی راهنمایی میکنند.

خرید اقساطی آپارتمان در اندیشه

بسیاری از افراد بخش زیادی از مبلغ خرید آپارتمان را به هر زحمتی که باشد، فراهم می کنند. اما با افزایش تورم و سیر صعودی قیمت املاک، دیگر قادر به خرید ملک مورد نظرشان نیستند. در این وضعیت پر تلاطم اقتصادی ، خرید اقساطی ملک ، بهترین گزینه خواهد بود. آپارتمان های نوساز شهر اندیشه معمولا در مرحله ساخت پیش فروش می شوند. این مرحله بهترین گزینه برای افرادی است که قصد خرید اقساطی آپارتمان دارند. چرا که با پیش خرید ملک مورد نظر ، از تورم عبور کرده اید و با وجود افزایش قیمت ، شما مجبور به پرداخت وجه بیشتر نخواهید بود و طبق قرارداد اقساط مورد نظر را ماه به ماه پرداخت خواهید کرد. در این صورت فشار کمتری بر روی شما خواهد بود و با پرداخت پیش پرداخت کمتر ، بیشتر مبلغ را در اقساط تعیین شده خواهید داد.

یکی از راه های خرید اقساطی آپارتمان، خرید از راه وام بانکی است. برای دریافت وام اقساطی مسکن به ارائه مدارکی همچون، مدارک کامل شخصی، فیش حقوقی معتبر، رسید عدم بدهکاری به بانک، معرفی ضامن و… نیاز است.

البته خرید اقساطی آپارتمان معایبی هم دارد. مثلا ، ممکن است طی این مدت ، بین خریدار و فروشنده اختلافاتی برای سند زدن ، تحویل ملک و مصالح به کار رفته شده پیش بیاید. همچنین به هنگام‌ پیش خرید به دلیل ناتمام بودن ساختمان ، شما نمیتوانید عیب های ملک را بررسی کنید و شناسایی ایراد های سازنده ممکن نیست. و یا حتی ممکن است که سازنده در زمان معین تحویل ملک، پروژه را به اتمام نرسانده باشد و تحویل آن به تعویق بیفتد.

پیش خرید و پیش فروش آپارتمان در شهر اندیشه

خرید آپارتمان در اندیشه
خرید آپارتمان در اندیشه

اگر می خواهید در پیش فروش آپارتمان دچار مشکلی نشوید باید متن قرارداد پیش فروش به درستی تنظیم گردد. چون در معامله پیش فروش ملک را نمی توان رویت نمود و برای خریدار این امکان وجود ندارد که امکانات ملک را به خوبی بررسی نماید. در صورت تنظیم نادرست قرارداد پیش فروش فروشنده به راحتی می تواند از مسئولیت های خود سرپیچی کند.

بنابراین باید تمامی شروط لازم و توافقاتی که صورت گرفته است در قرارداد ذکر شده و مکتوب شود ، سپس به امضای طرفین مقابل برسد. برای افرادی که تمایل دارند هر چه سریع تر صاحب خانه شوند بهتر است پیش فروش آپارتمان های املاک آدرس را در سایت رویت و بررسی نمایند.

قبل از خرید هر نوع ملکی به صورت اقساطی به طور کامل از منابع مالی خود آگاهی داشته باشید و مطمئن باشید که توانایی پرداخت اقساط را دارید. همچنین با یک گروه‌ مشاور املاک حرفه ای مشورت کنید. تا بهترین ملک ها را به شما پیشنهاد کند. به شما پیشنهاد می کنیم که با مشاوران حرفه ای گروه مسکن آدرس ملک در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در رابطه با شرایط خرید اقساطی آپارتمان در شهر جدید اندیشه را کسب کنید.

مزایای پیش خرید آپارتمان در اندیشه

پیش فروش آپارتمان در شهر جدید اندیشه به دلیل موقعیت مکانی مناسب و آب و هوای مطلوبی که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. همان طور که مطلع هستید اخیرا قیمت مسکن با رشد عجیبی مواجه شده است. در نتیجه خرید خانه برای بسیاری از افراد به امری چالش برانگیز و غیر ممکن مبدل شده است.

این موضوع موجب شده است که اغلب مردم به جای خرید خانه برای امور دیگری هم چون رهن و اجاره خانه به بنگاه های معاملات ملکی مراجعه نمایند. ولی هنوز راه هایی وجود دارد که بتوانید صاحب خانه شوید. پیش فروش کردن آپارتمان از جمله شانس های موفق شدن شما برای خانه دار شدن است.

پیش خرید نمودن آپارتمان بسیار مناسب افرادی است که پول کافی برای خرید نقدی در اختیار ندارند. پیش خرید نمودن آپارتمان دارای مزایای بسیاری است؛ از جمله اینکه قیمت این آپارتمان ها نسبت به آپارتمان های آماده بسیار پایین تر تمام خواهد شد. حتی فردی که تصمیم به پیش خرید دارد می تواند قراردادی تنظیم کند و به صورت قسطی وجه مورد نظر خود را پرداخت نماید.

به طور قطع این شیوه پرداخت بیشتر به نفع خریدار خواهد بود نسبت به زمانی که بخواهد کل مبلغ را به صورت کامل و نقدی پرداخت نماید. از دیگر مزیت های پیش خرید خانه این است که هنوز روند ساخت خانه به اتمام نرسیده است و خریدار می تواند نظر خود را در روند ساخت بیان نموده و اعمال کند. حتی انتخاب متریال نیز با سلیقه شخصی وی صورت می گیرد.

زندگی در شهر جدید اندیشه برای افرادی که شاغل هستند مطلوب است، چون دسترسی این منطقه به گونه ای است که رفت و آمد به شهر های بزرگی هم چون تهران و کرج به سهولت صورت می گیرد.

خرید آپارتمان در اندیشه با وام مسکن

وام مسکن
وام مسکن

از جمله راه های خرید و فروش آپارتمان می توان به استفاده از وام مسکن اشاره کرد. اخیرا در شهر جدید اندیشه معاملات خرید و فروش بسیاری از طریق وام صورت گرفته است. شیوه خرید آپارتمان با وام بانکی بدین صورت است که شما می توانید با استفاده از وام هر میزان مبلغی که برای خرید یک آپارتمان نیاز دارید را کامل نمایید. در این میان افراد می توانند از هر نوع وام مسکنی استفاده کنند. هرچند باید برای دریافت آن وام از شرایط کافی برخوردار باشند.

شرایط دریافت وام مسکن برای خرید آپارتمان در اندیشه

شرایط دریافت وام مسکن در شهر جدید اندیشه بدین صورت است که وام را اعلام می کنند و اگر فرد بتواند از شرایط کافی جهت اخذ وام مسکن جوانان ، زوجین ، خانه اولی ها و غیره برخوردار باشد اقدامات لازم را برای دریافت آن انجام دهد.

دریافت وام مسکن برای خرید آپارتمان در شهر جدید اندیشه دارای مزیت های بسیاری است، از جمله این در کمتر از یک ماه می توانید وام خود را دریافت کنید. افراد می توانند با مراجعه به وب سایت مسکن آدرس آپارتمان وام دار در شهر جدید اندیشه را انتخاب کنند، سپس جهت ثبت نام  وام مسکن به بانک رجوع کرده و در زمانی کمتر از یک ماه مبلغ وام خود را دریافت نمایند.

فواید خرید خانه در اندیشه با وام

افرادی که قصد خرید خانه با وام بانکی را دارند بهتر است به این نکته توجه کنند که حتی اگر قصد سکونت در خانه خریداری شده را داشته باشند هم این شیوه خرید می تواند یک سرمایه گذاری سود آور باشد. به دلیل رشد بالای قیمت مسکن و تورم شدید در کشور ما ، صاحب خانه شدن به امری سخت مبدل شده است. به طور قطع شهر جدید اندیشه نیز مانند سایر مناطق افزایش قیمت در بازار مسکن را تجربه کرده است.

اما با خرید خانه به قیمت روز به واسطه وام مسکن و با پرداخت آن طی دوازده ماه می توانید به راحتی رویای خانه دار شدن را تحقق بخشید. ملک شما در دوازده ماه آینده قیمت بسیار بالاتری را نسبت به روز اول خود خواهد داشت.

در این شیوه خرید نیازی نیست که کل مبلغ یک جا و به صورت نقدی تسویه گردد، بلکه می توانید بخشی از مبلغ را در طی ماه های آتی پرداخت نمایید و در عین حال سرمایه شما هم با ارزش تر شده است. حتی اگر فردی بخواهد در میانه پرداخت های خود ملکش را به فروش برساند باز هم متضرر نمی شود به این دلیل که قیمت مسکن هیچ گاه ثابت نمی ماند و همواره در حال رشد است.

از دیگر فواید خرید خانه وام درا در اندیشه می توان به اخذ سریع وام اشاره نمود. ما در مدت زمان اندکی می توانید وام مسکن خود را دریافت کنید و برای خرید منزل مورد نظر خود به حساب فروشند وجه لازم را واریز نمایید. اگر می خواهید از فرآیند اخذ وام و زمان آن اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید با کارشناسان سایت دپارتمان آدرس ارتباط برقرار کنید. تیم مشاورین ما در تمامی ساعات شبانه روز به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات متعدد شما عزیزان خواهند بود.

بهترین فاز اندیشه کدام فاز است ؟

اندیشه ۶ فاز دارد که هر کدام از این فاز ها مناطق و خیابان های مختلفی دارند ، فاز یک قدیمی ترین فاز اندیشه و فاز شش جدیدترین فاز اندیشه میباشد ، طبعیتا فاز یک جمعیت بیشتری دارد و بخاطر تردد بالا مغازه های بیشتری دارد . در ادامه با هر کدام از فاز ها بیشتر آشنا خواهید شد :

فاز ۱ اندیشه :

فاز یک همانگونه که گفتیم قدیمی ترین فاز یک اندیشه میباشد به همین سبب رونق زیادی دارد و جزء مناطق پرتردد و محبوب برای خرید آپارتمان و اجاره نشینی همچنین بسیار مناسب برای ایجاد اجاره مغازه و کسب و کار ، فاز یک همینطور امکانات بالایی دارد فاصله محل سکونت با فروشگاه ها و اماکن تجاری و .. کم میباشد ، برخی از قسمت های فاز یک هنوز بافت سنتی خود را دارد و برخی شهرک هایکه تازه ساز میباشد دارای آپارتمان های روز با امکانات فوق العاده میباشد.

از مزایایه دیگر این فاز قیمت های مناسب میباشد همچنین اگر به دنبال آپارتمان نقلی و کوچک با سرمایه کمتر هستین ، میتوانید در این فاز آپارتمان مورد نظرتان را بخرید یا رهن واجاره کنید.

فاز ۲ اندیشه :

جزء مناطق آرام اندیشه میباشد با خیابان های آرام و کم تردد از فاز یک ، این فاز فاصله دورتری از دیگر فاز ها دارد ، ساختمان های فوق العاده و لاکچری با امکانات عالی در فاز دو وجود دارد ، همچنین مجتمع های مسکونی گلستان در همین فاز قرار دارد .

اگر به دنبال خانه های ویلایی با امکانات بالا و زیبایی بالا مانند ، سونا استخر و جکوزی هستین ، پیشنهاد ما این است که خانه های فاز دو اندیشه را از دست ندهید.

فاز ۳ اندیشه :

اغلب مردم اندیشه را با فاز ۳ میشناسن ، این فاز دسترسی آسانی به تمامی مناطق اطراف دارد ، از جمله علت محبوبیت بالایه فاز ۳ داشتن خانه ویلایی های زیاد است ، همچنین فاز ۳ اندیشه از نظر امکانات رفاهی و تجاری بالا میباشد ، شهرک صدف در فاز ۳ قرار دارد ،شهرک صدف جزء شهرک های محبوب با خانه های ویلایی لاکچری و چند طبقه میباشد.

فاز ۳ به علت زیر ساخت شهری خوب رونق زیادی داشته و جزء فازهای اندیشه است که بیشترین امکانات رفاهی ، تجاری و اداری را در خود جای داده است.

فاز ۴ اندیشه :

فاز چهار اندیشه هم جزء فاز های خوب اندیشه است که از نظر امکانات بالا میباشد که از محبوب ترین آن ها بازار ایرانی اسلامی به سبک میدان نقش جهان و معماری کلاسیک میباشد.

بافت اصلی الانه فاز چهار خانه های سازمانی و خانه های ویلایی میباشد. فاصله فاز چهار تا سه خیلی کم است و به مهترین خصوصت این فاز میتوان به همان امکانات تجاری و رفاهی این فازاشاره کرد .

فاز ۵ اندیشه :

فاز پنچم اندیشه در امتداد فاز سه اندیشه میباشد بافت سکونتی این از ترکیب خانه های آپارتمانی و ویلایی میباشد ، از امکانات این فاز میتوان به اماکن فرهنگی و آموزشی مانند : مسجد ، مدارس ، دانشگاه و فرهنگسری سعدی اشاره کرد .

فاز ۶ اندیشه :

فاز ۶ جزء کم تراکم ترین فاز های اندیشه میباشد که هنوز به انداز فاز های قبلی رونق پیدا نکرده زیرا اغلب زمین های این فاز فعلا دارای جواز ساخت نمیباشد و اغلب زمین های این فاز در اختیار بخش خصوصی میباشد .

 

شبکه های اجتماعی آدرس ملک : 

FACEBOOK

TWITTER

LINKEDIN

 

بازگشت به بالا

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید