خرید باغ ویلا در شهریار

خرید باغ ویلا در شهریار

شهریار

شهریار در غرب استان تهران به واسطه آب و هوای فوق العاده به منطقه ی مناسبی برای پایتخت نشینان تبدیل شده است. طبیعت بکر و زیبای این منطقه به بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا تبدیل کرده است. ما در املاک آدرس ملک با تجربه چندین ساله در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در شهریار در خدمت شما عزیزان هستیم تا فاکتورهای حائز اهمیت در این حوزه را در اختیار کسانی که تمایل به خرید باغ ویلا در شهریار را دارند بگذاریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

اگر به دنبال لوکس ترین باغ ویلا در اطراف تهران و حومه آن هستید بدون شک مناطق غرب تهران واقع در شهریار و ملارد می تواند بهترین گزینه برای خرید باغ ویلا و سرمایه گذاری باشد زیرا این مناطق به واسطه داشتن طبیعتی دلنشین و تفریحگاه های مناسب و همچنین دسترسی آسان به امکانات شهری و استان تهران توانسته مکان ایده آلی برای سلامت جسم و آرامش روح باشد. امروزه خرید باغ ویلا در شهریار همپای خرید ویلا در مناطقی مانند شمال بوده و با داشتن امکانات بسیار بالایی مانند درختان میوه مثمر ، معماری های لاکچری ، نورپردازی های عالی و دکوراسیون های زیبای داخلی و خارجی و بسیاری موارد دیگر که این باغ ویلا ها در شهریار و ملارد پیدا کرده اند بیش از گذشته توجه خریداران و خصوصا سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کرده اند.

شهریار
شهریار

این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر تهران و همچنین سهولت رفت و آمد به یکی از قطب های قابل توجه جهت خرید و فروش باغ و خرید و فروش باغ ویلا تبدیل شد. خیلی از مردم تهران و کرج خسته از ترافیک و آلودگی و شلوغی بیش از حد اواخر هفته را به سمت این مناطق خوش آب و هوا میروند البته خیلی از آنها ترجیح میدهند که کلا در همچین مناطقی زندگی کنند.

آب و هوای منطقه شهریار

شهر شهریار دارای انواع باغ میوه و محصولات فراوان میباشد. آب و هوای این منطقه بسیار مطبوع و دلچسب است چراکه این شهرستان به دلیل وجود فضای سبز بسیار و درختان زیبا به عنوان ریه استان تهران و نگین سبز شناخته میشود. شهریار دارای یک جریان هوایی که به نام باد شهریار شهرت یافته است. جهت وزش این باد در منطقه از غرب به شرق با اندکی تمایل به سمت جنوب است.

ساخت و ساز در شهر شهریار

ویلا سازی و شهرک سازی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های ساکنان این شهر در بخش مسکن و املاک است و وجود شهر بزرگ اندیشه با فازهای شش گانه بستر مناسبی برای فعالیت در این بخش فراهم نموده است و تمایل زیادی را در بیشتر مردم برای ساخت و ساز در این شهر را جلب کرده است.

در شهریار نوسازی و شهرک سازی بسیار رونق گرفته است ولی در کنار این نوسازی شهرک هایی با بافت طبیعی را می بینیم که به شهرک های باغ ویلایی معروف می باشند که این شهرک ها دارای طبیعت بکر و زیبایی می باشند و امنیت و امکانات این شهرک ها تا حدی زیادی قابل قبول می باشد.

شهرک ویلایی در شهریار

زیبایی بی نظیر و عالیه شهر شهریار باعث علاقه زیاد مردم به این شهر شده و آنها را ترغیب به ساخت و ساز و همچنین خرید ویلا در این منطقه کرده است تا آن جا که بسیاری از افراد حاضرند یک ویلای لوکس را برای گذراندن اوقات فراغت خود و خانواده شان ، خریداری کنند. این ایده با دیدن طبیعت بکر و دست نخورده منطقه میتواند هرکسی را وادار به خرید ملک در این شهر بکند.

امکانات بی نظیر ویلا ها در شهریار

تمامی باغ ویلاهایی که در شهر شهریار وجود دارند امکاناتی دارند که در نوع خود نظیر ندارند. امکاناتی که ما به آن اشاره خواهیم کرد از جمله ویژگی های ویلاهای موجود در آدرس ملک میباشد. در تمامی این ملک ها استخر با تجهیزات کامل و امکان تصفیه آب وجود دارد همچنین در محوطه این باغ ویلاها وجود آلاچیق ، باربیکیو و فضا سازی منحصر به فرد و نورپردازی عالی در شب این باغ ویلا ها را از دیگر باغ ویلاهای قدیمی متمایز کرده.

کاشت انواع درخت میوه و تزئینی در داخل محوطه  و آب نما ، نما سازی با سنگ و آجر نما ، هماهنگی رنگ ها در نمای داخلی و خارجی و به طور کل ، در نظر گرفتن تمامی نکات لازم برای طراحی دکوراسیون شیک در شهرک ویلایی مجهز برخی از امکانات داشتن این ویلا ها در شهریار هستند.

نکته خوب دیگر در خرید باغ ویلا در شهریار قیمت بسیار مناسب این منطقه است. به قدری تنوع ویلا در این شهر بالا است که شما میتوانید متناسب با بودجه خود ویلایی که میخواهید را خریداری کنید. به دلیل استقبال بیش از حد از خرید باغ ویلا در این منطقه و رونق بالای خرید و فروش ملک در شهریار مطمئن باشید که هر روز بر قیمت ملک شما اضافه خواهد شد و هیچ زمان از خرید و سرمایه گذاری خود پشیمان نخواهید شد.

نکاتی که در هنگام خرید ملک باید رعایت کنیم

خرید ملک
خرید ملک
منطقه را بررسی کنید

وظیفه یک خریدار یا سرمایه گذار این است که تحقیقات لازم را در مورد منطقه انجام بدهد . برای مثال اگر در حاشیه رودخانه قصد خرید ملک را دارد ، میتواند از افراد محلی در مورد وضعیت آب و هوایی ، مخصوصا در پاییز و زمستان ، پرس و جو کند. چون برای مثال خیلی از باغ ویلا های مناطق شمالی کشور در معرض خطر آب گرفتگی و سیل هستند. لذا باید ویلایی انتخاب کنید که ارتفاع لازم از سطح زمین را داشته باشد. بررسی منطقه فقط منحصر به شرایط آب و هوایی نمیشود بلکه یکی دیگر از مواردی که باید اطلاعات کافی در مورد آن ، قبل از سرمایه گذاری داشته باشید ، رشد اقتصادی ملک در آن منطقه است.

خیلی از خریداران ، خرید باغ ویلا را نه برای برطرف کردن نیاز به سکونت ،  بلکه برای سرمایه گذاری آینده میدانند. گشتی در منطقه ، پرس و جوی محلی و حتی بررسی اینکه اکثرا چه نوع باغ ویلایی در آن منطقه ساخته میشود و از نظر امنیتی چطور است ، میتواند به شما درک درستی از شرایط کنونی منطقه بدهددیگر عامل تاثیرگذار در خرید باغ ویلا ، نوع دسترسی آن به جریان های اصلی شهر است . قطعا هرچقدر که دسترسی آسانتری نسبت به جاده های اصلی داشته باشد ، امکان رشد اقتصادی آن در آینده نیز بیشتر است.

بودجه خود را تعیین کنید

بعد از مشخص کردن انتظارات و لیست نیاز ها زمان آن فرا رسیده که هزینه مالی که حاضرید برای رسیدن به باغ ویلای مورد نظر بپردازید را مشخص کنید و این نکته را بدانید که معامله ملک ، علاوه بر هزینه ای که بابت خرید میپردازید ، هزینه های دیگری نیز در پی دارد که باید آنها را نیز در محاسبات خود در نظر بگیرید. هزینه کار های اداری و ثبت سند در محضر و غیره هزینه های جدایی دارد. در نظر داشته باشید که شما برای تامین هزینه ها از تسهیلات بانکی نیز میتوانید استفاده کنید که گرچه شرایطی ، مانند قرار گرفتن ملک در حوزه خدمات شهری ، وجود دارد که خریداران باغ ویلا  را از دریافت این تسهیلات منع میکند. به غیر از موارد بالا هزینه هایی مانندبازسازی آشپزخانه ، رنگ کردن اتاق ها ، نگهداری از استخر و … وجود دارند که از قبل باید برای آنها برنامه ریزی کرده باشید .

از سایت آدرس ملک مشاوره بگیرید

addressmelk
addressmelk

خوشبختانه گسترش روز افزون اینترنت این امکان را برای خریداران خانه ایجاد کرده است تا با جست و جو در میان وب سایت های مشاوران املاک و خرید و فروش باغ ویلا ، ملک و منطقه مورد نظرشان را پیدا کنند و اطلاعات لازم از قبیل متراژ ، قیمت حدودی و نوع امکانات را کسب کنند.

خرید در نگاه اول

با توجه به اینکه اغلب خریداران باغ ویلا به دنبال آرامش و بدست آوردن احساس راحتی هستند ، خیلی مهم است که به حسی که از یک باغ ویلا در نگاه اول بدست می آورید ، توجه کنید. ویلایی که با سلیقه شما هماهنگ باشد ، در اولین نگاه موفق به جلب نظر شما میشود. البته نباید چشم روی عیوبی که ممکن است داشته باشد ببندید زیرا که در حال پرداخت مبلغ زیادی هستید و باید عاقلانه تصمیم بگیرید.

به سراغ مشاورین املاک معتبر بروید

مشاور املاکی که درک درستی از منطقه و قیمتها داشته باشد قطعا میتواند خریدار را به درستی راهنمایی کند .  بهتر است به سراغ مشاور املاکی بروید که وبسایتی به همراه جزییات و تصاویر کاملی از باغ ویلا داشته باشد که بتوانید راحت تصمیم بگیرید. حتما از مشاور املاک ، اطلاعاتی در مورد قیمت کلی املاک منطقه و رشد اقتصادی آن پرس و جو کنید و حتی میتوانید نتایج را با تحقیقات قبلی که انجام داده بودید ، تطابق بدهید .

باغ ویلا بدون سند نخرید

امکان ندارد که سایت ها و روزنامه های خبری را مطالعه کنید و خبری از کلاهبرداری های این چنینی نباشد . نبود سند مخصوصا برای ملک ها و باغ ویلا های نوساز میتواند نشانگر این باشد که سازنده ملک به دلایل مختلفی مبلغی را به شهرداری بدهکار است و نتوانسته است تسویه کند و تاییدیه هایی مانند پایان کار و … بگیرد. 

کلام آخر:

در هنگام خرید ملک باید حواستان به آینده و نیاز هایی که ممکن است بعدا بوجود بیاید نیز باشد .مانند نیاز به فضای بیشتر در صورت افزایش تعداد اعضای خانواده ، نیاز به منابع آب در صورتی که منطقه در محلی کم آب واقع شده باشد و …. همه اینها مواردی است که هنگام هزینه کردن برای یک ملک باید در نظر داشته باشید. ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید.

 

شبکه های اجتماعی املاک آدرس ملک :  FACEBOOK     TWITTER    LINKEDIN

بازگشت به بالا

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید