تره بار جدید شهریار

تره بار جدید شهریار

برای خرید و فروش غرفه های میدان تره بار جدید شهریار با این شماره تماس حاصل فرمایید : 09915339486

حجرها ۲۰۰ متر کف و ۹۰ متر بالکن

تره بار جدید شهریار یکی از جدید ترین مراکز خرید و فروش عمده میوه در شهرستان شهریار و تهران میباشد. شهرستان شهریار واقع در منطقه ای خوش آب و هوا با خاک و زمینهای حاصلخیز است که تمامی این شرایط باعث شده است این شهرستان را بتوان به عنوان برترین منطقه در تولید میوه و تره بار معرفی کرد با توجه به زمین های کشاورزی با خاک حاصلخیز و شرایط آبیاری ویژه که شامل حال کشاورزان میشود روز به روز تعداد افرادی که وارد حوزه کشاورزی و باغداری میشوند افزایش میابد و طبیعتا تنها وجود همان مرکز قدیمی که به عنوان میدان تره بار قدیمی شهریار از آن یاد میشود پاسخگوی نیازهای ساکنین این شهر به ویژه تولید کنندگان نخواهد بود به همین ترتیب شهرداری این منطقه نسبت به ساخت میدان تره بار جدید شهریار نمود تا از این طریق بتواند بستر بهتری برای تولید کنندگان میوه که متشکل از قشر زحمت کش باغداران و کشاورزان میباشد ایجاد نماید و علاوه بر آن تاثیرات مثبتی بر اقتصاد این منطقه داشته باشد.

هدف از ایجاد تره بار شهریار

در واقع هدف از احداث این مرکز رشد اقتصاد و کشاورزی این منطقه که بسیار مستعد کشاورزی و پرورش گیاهان و درختان به خصوص درختان میوه میباشد بار فروشی طهمورثی به عنوان یکی از فعال ترین حجره های میوه فروشی در میدان تره بار کرج در این مقاله قصد معرفی میدان تره بار جدید شهریار را دارد که در زمره میادین میوه و تره بار استان تهران میباشد. اگر شما نیز قصد فروش محصولات و یا خرید محصول از این میدان تره بار را دارید و به دنبال یافتن اطلاعات کلی در رابطه با آن هستید توصیه میکنیم تا انتهای این مقاله همراه آدرس ملک باشید.

آدرس میدان تره بار جدید شهریار

نخستین موضوعی که همه به دنبال یافتن آن هستند موقعیت مکانی دقیق این میدان تره بار است. در واقع با یافتن موقعیت مکانی این میدان تره بار میتوان با یک مراجعه حضوری به آن محصول مورد نظر را به فروش رساند و یا محصولات مورد نظر را خریداری کرد. به همین ترتیب نخستین موضوع مهم یافتن آدرس دقیق این مرکزاست. اگر بخواهیم در رابطه با آدرس این مرکز اطلاعاتی ارائه دهیم باید بگوییم این میدان تره بار واقع در جاده شهریار میباشد. در واقع در جاده شهریار اندکی پس از پل صیاد میتوان این میدان تره بار را یافت.

خدمات میادین میوه و تره بار

همه مراکزی که امروزه با آن مواجه میشویم با هدف بهبود سطح زندگی بشر با ارائه خدمات منحصر به فردی روی کار آمده اند. میدان تره بار جدید شهریار نیز با اهداف و خدمات به خصوصی تشکیل شده است. در این قسمت قصد داریم به برخی از اصلی ترین و مهم ترین خدمات این مرکز اشاره نماییم:

واردات میوه

صادرات میوه خرید میوه از تولید کنندگان توزیع میوه به خرده فروشان

واردات میوه در میدان تره بار جدید شهریار

واردات میوه

واردات میوه در دو سطح داخلی و خارجی صورت میگیرد و در این پروسه میوههای مختلف که توانایی تولید آن در منطقه وجود ندارد از مناطق مختلف داخل کشور و یا کشورهای همسایه به منطقه مورد نظر وارد میگیردد و بنا بر نرخ مصوب دولتی این میوههای وارداتی به از وارد کنندگان خریداری خواهد شد. این خدمات به نام واردات میوه معرفی میشود.

صادرات میوه

شهریار نیز همچون سایر مناطق با توجه به ویژگیهای جغرافیایی که دارد میوه ها و سبزیجات منحصر به فردی تولید میکند. توانایی تولید این نوع مشخص از میوه و سبزیجات در سایر مناطق وجود ندارد واردات نیز در دو نوع داخلی و خارجی انجام میشود و سالانه هزاران تن میوه به مناطق داخل کشور و حتی کشورهای همسایه از میدان تره بار جدید شهریار صورت میگیرد این مورد نیز یکی از اصلی ترین وظایف و خدماتی است که این مرکز آن را انجام میدهد.

توزیع میوه

یکی دیگر از خدماتی که این مرکز ارائه آن را به عهده دارد توزیع میوه در میان خرده فروشان است و همانند مورد قبل تمامی نرخ های فروش میوه نیز نرخ دولتی بوده و خرده فروشان این شهرستان به راحتی با مراجعه به این مرکز میتوانند میوه و سبزیجات مورد نیاز خود را با نرخ دولتی به صورت انبوه خریداری نمایند.

در این مقاله سعی داشتیم به معرفی میدان تره بار جدید شهریار و معرفی برخی از مهم ترین خدمات آن بپردازیم. امیدواریم این مقاله نیز برایتان سود منر بوده باشد.

شماره تماس برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید و معاوضه با واحد خودرو و باغ ویلا : 09915339486

 

شبکه های اجتماعی آدرس ملک :

FACEBOOK

TWITTER

LINKEDIN

بازگشت به بالا

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید