املاک شهر جدید اندیشه فاز ۲

املاک شهر جدید اندیشه فاز ۲

شهر اندیشه فاز دو

شهرک اندیشه دارای ۶ فاز است که در این قسمت بحث ما در مورد خرید آپارتمان در فاز ۲ اندیشه می باشد. خرید آپارتمان در فاز ۲ اندیشه به دلیل نزدیکی و دسترسی آسان به تهران گزینه مناسبی برای کسانی است که قصد خرید مسکن در تهران دارند. در منطقه فاز ۲ شهرک اندیشه خانه ها ی ویلایی و آپارتمانی زیادی وجود دارند که جهت فروش به مشاورین املاک معرفی می شوند. اگر قصد خرید آپارتمان در تهران با قیمت مناسب دارید، آپارتمان های فاز ۲ شهرک اندیشه گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

فاز دو شهر اندیشه کجاست

شروع ساخت این فاز از سال 1370 در زمینی به مساحت 120 هکتار در غالب بلوکهای ساختمانی برای فرهنگیان آغاز شده است. ورودی اصلی این فاز از سمت بلوار ولایت است و به لحاظ جغرافیایی در شمال غربی فاز یک و غرب فاز 3 اندیشه واقع شده است. بلوار اصلی فاز 2 بلوار نیلوفر نام گذاری شده و خانه های این فاز اغلب با مترا‍ژهای بالا ساخته شده اند. سرانه فضای سبز در فاز 2 نسبت به فاز های دیگر اندیشه بیشتر است و از امکانات تفریحی و رفاهی مطلوبی برخوردار است.

فروش آپارتمان در فاز ۲ اندیشه

شهر اندیشه فاز دو
شهر اندیشه فاز دو

شرایط سرمایه گذاری و زندگی در  شهر بزرگ اندیشه با توجه به ازدحام جمعیت و آلودگی هوا در استان تهران، بافت جدید و نوین شهر جدید اندیشه و سبک های مختلف ساختاری در فاز های گوناگون آن موجب شده است  که هر فردی با هر سبک و سلیقه ای بتواند ملک ایده آل خود را یافته و خریداری نماید. در فاز ۲ اندیشه می توانید شاهد آپارتمان ها و منازل ویلایی بسیاری باشید.

شما در فاز ۲ اندیشه قادر خواهید بود جدید ترین و بروز ترین آپارتمان ها و خانه های ویلایی را با قیمتی مناسب یافته و خریداری نمایید. به دلیل دارا بودن ترکیبی از دو بافت آپارتمانی و ویلایی افراد، با سلیقه های متفاوتی می توانند جهت خرید ملک ایده آل خود اقدام کنند. در این فاز همانند سایر فاز ها، امکاناتی هم چون بازار، مدرسه، سالن های ورزشی بزرگ و غیره وجود دارند که شرایط را برای سکونت و سرمایه گذاری بسیار مناسب نموده است.

قیمت آپارتمان در فاز 2

فاز 2 شهر اندیشه را در غرب شهر اندیشه پیدا خواهید کرد و با توجه به موقعیت مکانی این شهرک جهت سکونت و سرمایه گذاری بسیار مناسب می‌باشد از طرفی این فاز دسترسی آسان به دیگر فازها دارد. برای خرید آپارتمان در اندیشه باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید خرید موفقی داشته باشید. علاوه بر آنکه در خرید مسکن بودجه مهم است مواردی از قبیل موقعیت مکانی خانه، امکانات و نحوه ساخت سازه و حتی محله نیزجزء مواردی هستند که باید به آن توجه کنید.

شهرک راه آهن در ابتدا برای تامین خانه مورد نیاز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد. اما امروزه توسعه یافته و بخش جدید شهرک راه آهن با شهر سازی جدید و خانه های مدرن و لاکچری به مکانی زیبا و آرام برای زندگی تبدیل شده است.

فاز 2 اندیشه

مشاورین املاک اندیشه
مشاورین املاک اندیشه

فاز ۲ شهرک اندیشه از نظر تفریحی، فرهنگی، تجاری، آموزشی و… دارای امکانات خوبی است که در تمام قسمت های این منطقه پخش شده است. فاز دو شهرک اندیشه مناسب ترین گزینه برای خرید مسکن و ملک می باشد چرا که علاوه بر داشتن پارک و فضای سبز دارای امکانات تفریحی و آموزشی زیادی است. فاز 2 شهرک اندیشه از لحاظ امکانات درمانی و بهداشتی نیز در سطح بالایی می باشد. هم چنین در کنار مجتمع های تجاری و مسکونی بازار ها و مراکز متعددی جهت خرید و برآورده کردن نیاز های روزمره وجود دارد.

اگر به دنبال سرمایه گذاری یا خرید ملک و ویلا با ساخت و ساز عالی و شیک در محیطی کاملا آرام و دنج برای زندگی میباشید ، اندیشه فاز ۲ منطقه ایده عالی است ، همچنین برای خرید ما  خرید آپارتمان در اندیشه را بهتان پیشنهاد میدهیم . مسکن آدرس مشاور املاک در فاز سه اندیشه با آگاهی کامل به مناطق اندیشه با فایل های خوب و مشاورین کار بلد به شما برای یک سرمایه گذاری خوب کمک میکنند .

املاک فاز 2 اندیشه

شهر بزرگ اندیشه شهری جدید با جمعیتی رو به رشد است. وب سایت www.addressmelk.com  بزرگترین مرجع ملکی در اندیشه است که افراد زیادی با آن آشنایی دارند. اگر می خواهید در رابطه با خرید آپارتمان، خانه ویلایی، مغازه، زمین و غیره اطلاعات کافی کسب نمایید، از مشاورین املاک آدرس ملک کمک بگیرید.

بازگشت به بالا

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید